Thursday, October 28, 2010

kenangan di ikm sik kedah sesi jan 2009 - dis 2010

hah bab nie bnyak yg aku nk cta kn kt korang..disini la brmula kehidupan ak sbagai pelajar..time sem 1 first time ak dok asrama..xpnah lg sebelum nie ak knl..ak tggal dgn din(bawah),poji(kiri),faris(ats) aku(kanan)..din dtg dr alor star kedah,mnakala poji dr k.l n faris plak dr melaka..sgala pahit manis tggal bsama xkn lpakn..apa2 pon ak pon xkn ambk aty klu dulu2 ada masalah dlm bilik kami...sdangkn lidah lg trggt..inikn pula kwn2 sndiri..apa2 pon ak syukur sgt dpt mgenali mreka suma.pix yg kt bwah tu masa aku sem 1,aku trlibat dgn perkhemahan jpa 3.. so saksikn la glagat kmi..huhu

















time aku sem 2 ada la bnyak kenangan aku.conthnyer ak jth cnta pd cik nor adila..nk taw lbh lnjut..akn ak cta kn nty..huhuhu so sem 2 nie ak tggl sebilik dgn kwn aku..kusyairi..org pgge kucai ja..hhahaha bowink pon ada best pon ada tggl brdua,..klu x 4 org sblik mampos...hehehehe

No comments:

Post a Comment